close

Against The Current - In Our Bones.jpg

 

翻譯//Cynthia Lan

You're so bad for me and I know it

我心底明明清楚 你不適合我

But here I am in your arms

但此刻我卻依偎在你的臂彎裡

And yeah we're quiet like a secret

我們悄聲無息地有如秘密

But it's just the calm before the storm

但這只是暴風雨前的寧靜

 

Cause baby your lips like fire

因為 寶貝 你的唇有如烈焰

And my blood like gasoline

而我的血液如汽油般易燃

When we're striking

當我們擦出火花時

Burning up everything

那將會是一場毀滅一切的熊熊大火

Smoke is rising

狼煙竄起

It's getting hard to breathe

呼吸越來越窒息

Your lips like fire

你的嘴唇有如烈焰

 

Ignite my gasoline

點燃了我體內的血液

My blood like gasoline

我全身滾燙沸騰

 

Your voice follows like an echo

你的嗓音迴響在我腦海

Won't someone wake me from this dream?

不會有人吵醒我這場美夢吧

The bluest skies turned to black clouds

蔚藍晴空開始烏雲密布

 

And the wind is drowning out my screams

狂風淹沒了我的狂吼

 

Cause baby your lips like fire

因為 寶貝 你的唇有如烈焰

And my blood like gasoline

而我的血液如汽油般易燃

When we're striking

當我們擦出火花時

Burning up everything

那將會是一場毀滅一切的熊熊大火

Smoke is rising

狼煙竄起

It's getting hard to breathe

呼吸越來越窒息

Your lips like fire

你的嘴唇有如烈焰

 

Ignite my gasoline

點燃了我體內的血液

My blood like gasoline

我全身滾燙沸騰

Ignite my gasoline

點燃了我體內的血液

My blood like gasoline

我全身滾燙沸騰

 

Late at night telling me if I was a rose

深夜你輕聲告訴我「假如我是玫瑰

You'd be the thorns and it won't get better

你會是上面的刺 而且不會好轉」

But I say baby you're more like a storm

但我說「寶貝 你更像一場暴風雨」

Stand in the rain cause I like the weather

而我將站在那場雨中因為我就喜歡你這種氣候

Even though when we're done

即便我們結束了

All we'll have left is ashes

所有剩下的都只剩灰燼

 

Baby those lips like fire

因為 寶貝 你的唇有如烈焰

My blood like gasoline

而我的血液如汽油般易燃

Sparked the fire

擦出火花

That burnt down everything

將一切燃燒殆盡

 

Lips like fire

唇如烈焰

And my blood like gasoline

而我的血液如汽油般易燃

When we're striking

當我們擦出火花時

Burning up everything

那將會是一場毀滅一切的熊熊大火

Smoke is rising

狼煙竄起

It's getting hard to breathe

呼吸越來越窒息

Your lips like fire

你的嘴唇有如烈焰

 

Ignite my gasoline

點燃了我體內的血液

My blood like gasoline

我全身滾燙沸騰

Ignite my gasoline

點燃了我體內的血液

 

Cause baby your lips like fire

因為你的唇猶如烈焰

Left burns all over me

將我燃燒殆盡

 

_________________________

這首歌好火熱啊(>//////<)

_________________________

新手翻譯//請多包涵

arrow
arrow

    Cynthia Lan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()