close

Against The Current - In Our Bones.jpg

翻譯//Cynthia Lan

Hey

Dear whoever, do you remember?

那個誰啊 你還記得嗎

It's me old whatshername

就是我啊 那個名字叫甚麼來著的

Can't believe it you ain't dreamin'

無法置信 但你不是在作夢

I don't look quite the same

我看起來和以前不同了

 

But history repeats itself

歷史總是會重演

I kept making a scene

我不斷上演鬧劇

I kept raising hell

不停製造麻煩的我

Now they call me a queen

早就被他們奉為女王

And you're under my spell

而現在你在我的咒語下

So tell me how does it feel?

告訴我感覺如何

Well...

 

I'm looking down from the skyline

我從天際線俯瞰

Dancing on the moonlight

在月光下起舞

Can you see my name in the stars?

你能在璀璨的星空中看到我的名字嗎?

Yeah, I bet you won't forget me now

我賭你不會忘記我

My voice on the air waves

我的聲音在空氣中迴盪

It's echoing louder and louder

不斷的在你腦裡迴響

I bet you won't forget me now

我敢說你不會忘記我

I bet you won't forget me now

你不會忘記我

 

Hey whoever it's been forever

嘿 那個誰啊 好久沒見了

I know you know my name

我知道你知道我的名字

I heard ya still tryna steal my throne

我聽說你想奪去我的位置

I guess some things never change

告訴你吧 有些事是無法改變的

 

Always knew I'd make it out

我總是有辦法

Live a life you dream about

過著你欽羨的生活

Now the world's in my hands

現在世界就在我手上

According to plan

就如計畫好的一樣

 

I'm looking down from the skyline

我從天際線俯瞰

Dancing on the moonlight

在月光下起舞

Can you see my name in the stars?

你能在璀璨的星空中看到我的名字嗎?

Yeah, I bet you won't forget me now

我賭你不會忘記我

My voice on the air waves

我的聲音在空氣中迴盪

It's echoing louder and louder

不斷的在你腦裡迴響

I bet you won't forget me now

我敢說你不會忘記我

I bet you won't forget me now

你不會忘記我

 

Said you were gonna run this town

曾說你會接手這個小鎮

Now you get high and just drive around

但如今的你只是到處玩樂遊蕩

It didn't happen like you thought it would, yeah

事情的發展總是不如你預期

Hit me up like, “hope you're good”

像我搭話「一切都還好吧」

And “can you put me on the list tonight?”

「你今晚可否將我放在名單中呢?」

And “by the way I got this clothing line”

「順帶一提,我有這一套的衣服」

Trying to talk like we're old friends

試著裝做我們像老朋友般

But, you don't even know who I am

但你根本不知道我到底是誰

Who I am, who I am

我是誰 我是誰

 

I'm looking down from the skyline

我從天際線俯瞰

Dancing on the moonlight

在月光下起舞

Can you see my name in the stars?

你能在璀璨的星空中看到我的名字嗎?

Yeah, I bet you won't forget me now

我賭你不會忘記我

My voice on the air waves

我的聲音在空氣中迴盪

It's echoing louder and louder

不斷的在你腦裡迴響

I bet you won't forget me now

我敢說你不會忘記我

I bet you won't forget me now

你不會忘記我

 

I bet you won't forget me now

我敢說你不會忘記我

I bet you won't forget me now

我敢說你不會忘記我

I bet you won't forget me now

你不會忘記我

 

新手翻譯//請多包涵

arrow
arrow

    Cynthia Lan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()